UPC Romania sucks

Am abonament din ala cu trei servicii la pachet abia de doua luni la UPC. Primele doua saptamani n-a mers ba telefonul ba teveul. Ca sa ii conving sa-mi dea pt. ce platesc a trebuit sa-i sun zilnic. Inainte de Pasti imi trimit o scrisorica care-mi ajunge in cutia postala abia sambata cum ca am intarziat la plata si daca nu platesc ma taie. Cumsecade, nu m-au taiat decat dupa Pasti. Am platit first thing in the morning imediat ce si-au deschis casieria. De atunci au trecut doua zile, pas teveu. Noroc ca telefonul si internetul merg, si pot sa-i sun – iar zilnic, asta e modelul la ei.

Is curios in cat timp le ia de data asta sa rezolve. Ce e cel mai enervant e ca-ti zic de fiecare data ca se rezolva in 15 minute, max. 24h etc., si de fapt dureaza o saptamana.

Update: acu’ cateva luni ma gandesc ca ce-ar fi sa ma uit mai atent la factura, si constat ca ei ma facturasera si eu platisem prea mult vreme de aproape un an. Sun la suport, zice o cucoana OK, va recalcula, da’ mereti Dvs. si platiti ultima factura emisa, ca altfel va taie. Adica am platite in avans vreo 6 luni, mi-au trimis o factura gresita, da’ tre sa merg s-o platesc! N-am platit-o, evident. Tot atat de evident m-au taiat. Noroc ca aproape tot timpul pana au recalculat ei factura si au rebransat io am fost in delegatie.

Acu’ nu merge de cateva saptamani telefonul. Da’ nu mai am nervi sa-i sun. Cat de repede ajung ma duc, lichidez la ei si ma mut la alt furnizor. Ma indoiesc ca e altu’ la fel de prost.

Lasă un răspuns

